DENOMINACIÓ |
Comunicar-se en públic de manera efectiva |
HORES DE DURADA |
12 hores / 4 sessions de 3 hores |
DATES DE REALITZACIÓ |
Del 24/11/2014 al 22/12/2014 |
HORARI |
Tardes de 18:00 a 21:00 h. Dissabtes de 10:00 a 13:00 h. |
MUNICIPI |
Barcelona |
ADREÇA |
Carrer Llull 88, local 1 / 08005 Barcelona |
MODALITAT |
Taller |
TIPUS |
Presencial |
NOMBRE DE PLACES |
14 |
NOMBRE MÍNIM DE PLACES |
8 |
COST |
140 euros |
RESPONSABLE DIRECTE |
Iola Ledesma – Associació Ecad |
FORMADOR(S) |
|
TUTOR(S) |
— |
LLENGUA VEHICULAR |
Català |
OBJECTIUS |
Hi ha una creença força estesa que saber parlar en públic és un do, una habilitat innata reservada a una minoria selecta. Creure que no pertanyem al grup d’aquests escollits genera una certa inquietut, fins i tot pànic, a l’hora de comunicar-se davant d’un públic. Liderar una reunió, defensar una posició o estratègia, fer una conferència, comunicar una idea des del convenciment és fàcil si sabem com fer-ho. No n’hi ha prou de gestionar bé una acció, cal saber com comuniquem l’èxit d’aquesta gestió. Comuniquem el que som i tot en nosaltres comunica. El propòsit d’aquest curs és verificar què impedeix que la nostra comunicació arribi als resultats o al destinatari que ens hem proposat. L’objectiu del taller és el de facilitar a les persones assistents tècniques i eines, fàcils i comprensibles d’interioritzar, per aprendre a comunicar-se en públic, sense por, des de l’efectivitat, amb confiança, fluïdesa i persuasió. |
CONTINGUTS |
|
MATERIAL |
Es facilitarà un dossier amb informació sobre tècniques i eines per parlar en públic, que inclou exercicis que permetrà els assistents a seguir entrenant habilitats comunicatives un cop finalitzat el curs. |
PROGRAMACIÓ |
1a sessió: Un discurs, un tema
2a sessió: Escoltar per comprendre
El poder de modelar la veu
3a sessió: Fer parlar el cos
4a sessió: Com guanyar confiança i influència
|
PLA D’AVALUACIÓ |
El formador valorarà el procés de transformació que experimentin els participants. L’avaluació tindrà en compte el resultat pràctic de l’última sessió, com a resum de les diferents exposicions individuals que s’han realitzat al llarg del curs. |
OBSERVACIONS |
Fóra recomanable que els participants es preparin un speech d’un minut de durada per exposar-lo durant la primera classe per diagnosticar quines són les habilitats comunicatives que caldrà descobrir i quines habilitats caldrà amplificar. |