DENOMINACIÓ |
Els dibuixos animats com a eina de creació de mons |
HORES DE DURADA |
20 hores 16 hores presencials (8 sessions de 2 hores) /4 hores de dedicació a casa |
DATES DE REALITZACIÓ |
Del 22/10/2014 al 10/12/2014 |
HORARI |
Dimarts, dimecres o dijous de 18 a 20 h, o bé dissabtes de 10 a 13 h |
MUNICIPI |
Barcelona |
ADREÇA |
Carrer Llull 88, local 1 / 08005 Barcelona |
MODALITAT |
Curs |
TIPUS |
Semipresencial |
NOMBRE DE PLACES |
14 |
NOMBRE MÍNIM DE PLACES |
10 |
COST |
220 euros |
RESPONSABLE DIRECTE |
Iola Ledesma – Associació Ecad |
FORMADOR(S) |
|
TUTOR(S) |
— |
LLENGUA VEHICULAR |
Català |
OBJECTIUS |
Introduir el professorat en l’àmbit de la creació audiovisual, concretament en la tècnica de producció d’animació 2D i 3D. Explicar les tècniques de creació d’un projecte d’animació des del vessant artístic, començant per la idea primigènia i la creació de la bíblia de concepte, fins a la realització d’un leika reel. Els continguts es podran aplicar i adaptar als currículums d’arts plàstiques. Dotar-los de les eines necessàries per aplicar la tècnica de creació d’un projecte d’animació al currículum d’arts plàstiques (creació per part dels alumnes d’una bíblia i d’un leika reel com a materials de presentació de la seva proposta de sèrie o llargmetratge d’animació). |
CONTINGUTS |
|
MATERIAL |
Tot el material es facilitarà des de l’associació, sempre amb el compromís previ dels alumnes, i signat, que no en faran cap ús que violi la Llei de la Propietat Intel·lectual. |
PROGRAMACIÓ |
1a sessió
2a sessió
3a sessió
4a sessió
5a sessió
6a sessió
7a sessió
|
PLA D’AVALUACIÓ |
El formador valorarà els participants a partir del grau de participació i d’implicació en el desenvolupament de les sessions i segons els resultats dels exercicis de cada sessió. L’avaluació tindrà en compte especialment el resultat pràctic final. Al certificat s’hi farà constar “apte” o “no apte”. |
OBSERVACIONS |
En cap cas, els matriculats al taller es podran considerar tècnics especialistes en animació. Es tracta d’un taller de poques hores que permet veure només algunes pinzellades imprescindibles d’alguns aspectes artístics dins de la complexitat d’una obra audiovisual d’animació, que permeten introduir els alumnes en aquest àmbit i cultivar les seves capacitats creatives en un àmbit de treball nou, però en cap cas dedicar-s’hi professionalmet. |